Ju 290A-7 Revell 1/72
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 dub 2012, 19:04
Ju 290A-7 Revell 1/72
Už od jara loňského roku se chystám na stavbu něčeho s minimálně třemi motory ve dvaasedmě. Konečně jsem se vymanil z "tohle musíš dodělat..." a mám čas se pustit do jedné z vícemotorových potvor, které jsem mezitím sehnal. Původně jsem uvažoval o Halifaxu od Revellu, ale když mi doraziy lepty od ExtraTechu na Seeadlera, mám jasno. Jdu do něj Protože jsem nenašel nikoho, kdo by vyráběl dekály, bude to Ju 290A-7 W.Nr. 110186 9V+FH přímo z krabičky. Ale pokud byste měl někdo nějaký nápad na jiného Seeadlera, sem s ním, samozřejmě pouze Němce
Naposledy upravil(a) Martin Nademlejnsky dne 28 led 2017, 08:46, celkem upraveno 2 x.
- Madmessy
- Příspěvky: 2848
- Registrován: 02 říj 2012, 21:39
- Bydliště: Praha,srdcem však Sudety
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 dub 2012, 19:04
- Luboš Pavel
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2012, 09:37
- mess
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ju 290A-7 Revell 1/72
Ctyri nemecky starfy ve ctvrtce? Mas tam ctyri motory a je to pekny!
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
-
- Příspěvky: 1182
- Registrován: 01 říj 2012, 18:48
Re: Ju 290A-7 Revell 1/72
Opravdu jeden lepší než druhý.
Always with the negative waves Moriarty, always with the negative waves.
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 dub 2012, 19:04
Re: Ju 290A-7 Revell 1/72
Když Starf, tak jedině italskej A jeden bude stačit. Ještě by šlo jedno Tornado a jeden SBugmess píše:Ctyri nemecky starfy ve ctvrtce? Mas tam ctyri motory a je to pekny!
Tak a teď trochu vážně: koukal jsem se po nějakých publikacích, na tyhle potvory je toho strašně málo, ale našel jsem k té mé vybrané potvoře toto:
kamufláž v době výroby by měla být RLM72/ RLM73, zespoda RLM 65, bez fleků na boku. Revellem uváděná kamufláž RLM74/75/65 je kombinace z působení u dvou různých jednotek s různými úkoly. O kamufláži použité u FAGr.5 jsem už psal, ko konci roku byly zbývající Ju 290 přesunuty ke KG 200, kde létaly v kombinaci RLM74/75 a RLM22 zespodu.
Podle fotek jiných strojů bych řekl, že na čumáku Ju 290 W.Nr. 110186 mohl být znak jednotky. Závěsníky na Hs 293 na fotkách nevidím, ale má radarové antény, tak proč ne. Na kamufláž je ještě dost času, budu rád, když se mi k tomu někdo vyjádříte
Díky
Koukal jsem na stavbu Ju 290A-5 na MF, kde psal autor stavby o výměně přední části krytu motoru za ty ve stavebnici od Revellu. Nevíte někdo důvod?