Kingtiger Henschel turret 1/35 Dragon

Odpovědět
Zdeněk Frumolt
Příspěvky: 936
Registrován: 13 dub 2012, 11:12
Bydliště: Světlá okr. Blansko

Kingtiger Henschel turret 1/35 Dragon

Příspěvek od Zdeněk Frumolt »

Zdravím vás v této sekci technika, potřeboval jsem si na chvíli odpočinout od letadel tak jsem pomalu zařízl do techniky. Před časem jsem vcelku dobře koupil tuto stavebnici, která mě velice překvapila, je celkem nabitá doplňkama a vším ostatním. Vyzkoušel jsem si koupit pásy od Friulmodel ATL-16 a musím říct že jsou super. Byl jsem překvapen tou váhou. Moc techniku nedělám tak budu od vás zkušenějších potřebovat prosím poradit. Např. jaký barevný odstín mám použít jako základovku, chtěl bych vyzkoušet tu vodičku na odřeniny, tak abych to neodřel na surf. Nejsem nějakej zastánce bahna, a nějaké moc opotřebení. Zapřášit, zlehka odřít a asi hotovo, ale jak říkám nechám si poradit. Model je rozestavěn a poskládán jen tak nasucho na focení. Prosím kdyby tam byla nějaká bejkárna, která tam být nemá, tak vás prosím o upozornění. Díky.
Markingů je na tento model celkem 8 a to je zase problém, který udělat. Zimní jsem zavrhl hned, protože na to nemám. Zvažoval jsem jestli mám ztenčit plastové blatníky co jsou ve stavebnici, nebo jít do plechů od Edy? Vyzkouším to asi zbrousit do tenka a uvidím, když to nebude ono tak půjdu do plechů. Kdyby jste měli někdo z vás z těmi plech. blatníky zkušenost tak prosím poraďte, dík.
Přikládám pár fotek ze stavby. Prosím, doufám, že mě nerozdrtíte hned :D .
Přílohy
030115_0876.jpg
030115_0877.jpg
030115_0879.jpg
030115_0880.jpg
030115_0881.jpg
030115_0882.jpg
miloslav
Příspěvky: 1182
Registrován: 01 říj 2012, 18:48

Re: Kingtiger Henschel turret 1/35 Dragon

Příspěvek od miloslav »

vloni jsem dělal to samé, doporučuji set od AK Interactive AK 554,
zde jsou všechny barvy tak jak mají být. Camufláž jsem dělal dle publikace 1945 German Colors.

Base: RAL 7028 DG III
Camo: RAL 6011 +8012