A-4 dekl na sacaku

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luboš Pavel
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2012, 09:37

A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od Luboš Pavel »

Mel bych dotaz na znalejsi problematiky A-4. Kdyz jsem hledal jakou barvu ma madlo na vystrelovani sedacky, nahodne jsem se dostal na stranku stavby Hawiho Scootera na Hyperscalu a na ni nize uvedena fotka s popisem, ze sestristrany dekl na boku sacaku melo jen nekolik rannych A-4.
A-4E_UA-C02.jpg
Tak jsem zkousel hledat ruzny walroundy A-4.

A-4 BuNo,149996 ten dekl jeste ma
a-4e_149996_1_of_9.jpg
Tohle Ecko uz ne
a-4e_01_of_24.jpg
Fko z muzea USS Midway v San Diegu uz ne.
a-4f_skyhawk_23_of_77.jpg
Znamena to tedy, ze tyhle hranaty dekly zmizely nekdy v prubehu vyroby verze E a pozdni verze tenhle dekl uz na sacacich nemely? :?:

Neberte to, ze chci objevit neco noveho, jen jsem si tohoto vsiml a treba by to mohlo nekoho dalsiho, kdo dela A-4, zajimat.
I'm your curse!
Uživatelský avatar
Tango
Příspěvky: 54
Registrován: 18 čer 2013, 21:12
Bydliště: Liberec

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od Tango »

Luboši, to neni dekl, ale zesilovací plát a montoval se dodatečně na starší eroplány. Třeba izraelské, australské nebo novozélandské skyhawky (odvozené od E) tenhle plát vůbec neměly, takže po prvních sériích zřejmě došlo ke konstrukčnímu zesílení vnitřní konstrukce sacáku, takže u dalších už dodatečné zesílení nebylo potřeba.
Uživatelský avatar
mess
Příspěvky: 3081
Registrován: 11 dub 2012, 12:40
Bydliště: Pragl city!
Kontaktovat uživatele:

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od mess »

Takze chapu spravne, ze na verzich >E je velmi vysoce pravdepodobna absence tohoto zpevnovaciho preplatovani?

Jinak ted budu za chytryho - australsky skyhawky byly kupodivu exF, kterym odparali hrb. NZ bude asi podobny. Docela me tohle info prekvapilo :)

M.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
Uživatelský avatar
herr66
Příspěvky: 4416
Registrován: 12 dub 2012, 09:03
Kontaktovat uživatele:

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od herr66 »

Ahoj Tango, vitej zde a dik za info ohledne sacaku skyhawka. Nechces se pridat do SIGu s tvoji sbirkou A-4?
Uživatelský avatar
Tango
Příspěvky: 54
Registrován: 18 čer 2013, 21:12
Bydliště: Liberec

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od Tango »

Mess: neměl by tam být.
Jj, jasný, měl jsem spíš napsat E/F. Po odeslání jsem chvíli přemýšlel jestli to mám ještě doplnit, ale pak jsem se na to vykašlal :)
Teď si nevybavuju detaily australských G a novozélandských K, ale třeba izraelské H (v dodací podobě) byly něco mezi E a F - drak a motor z eFka, elektronika a avionika z Ečka (plus doplněno pár dalších drobností).

Herr: Zdar. Jestli myslíš SIG na příštím Proseku, tak s tím už počítám.
Uživatelský avatar
Luboš Pavel
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2012, 09:37

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od Luboš Pavel »

Tango: Vitej a dekuji za osvetleni. Vyjadril jsem se jako tatar, nicmene, vsichni natesti pochopili oc jde. Jelikoz se jedna o dodatecne zesileni, nelze jednoznacne rici "od Bu.No.xxxx" je jiz nemely a nezbyva tedy nez si najit fotku konkretni masiny a nebo to neresit. Diky za odpoved. ;)
I'm your curse!
Uživatelský avatar
mess
Příspěvky: 3081
Registrován: 11 dub 2012, 12:40
Bydliště: Pragl city!
Kontaktovat uživatele:

Re: A-4 dekl na sacaku

Příspěvek od mess »

Tango: S Petrem S., ktery stavi klokana, jsme to prave studovali, australaci (a nejspis i kiwizrouti) meli examericky Fka z namu, prekvapilo me, ze se pustili do oparani toho hrbu.

M.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
Odpovědět

Zpět na „Letadla“